Atrás

O Goberno lanza a primeira campaña específica do Plan de Recuperación baixo o lema “A xeración dos que soñan e fan”

Atrás
15/09/2022

O Goberno lanza a primeira campaña específica do Plan de Recuperación baixo o lema “A xeración dos que soñan e fan”

O obxectivo da campaña de comunicación institucional tamén pasa por dar a coñecer a existencia, contido e principios do Plan de Recuperación, co fin de impulsar aos cidadáns e empresas a que dean os pasos necesarios para acceder aos fondos europeos Next Generation UE. Trátase así de promover o acceso a toda a información sobre o Plan, dispoñible na páxina web do PRTR, incluíndo de forma especial a información relativa ás oportunidades de participación e convocatorias do seu interese abertas das que se poidan beneficiar, con especial foco nas pequenas e medianas empresas. Cun orzamento de 4 millóns de euros, a campaña terá difusión en medios de comunicación, (prensa escrita e dixital, radio, televisión, soportes exteriores) e nas redes sociais cunha primeira onda que se emitirá do 16 de setembro ao 9 de outubro.